Pfanner

S láskou k ovoci
Jméno Pfanner znamená jedna rodina, jeden podnik, jedna značka a jedna filozofie: Pfanner vydá ze sebe to nejlepší, aby z darů přírody vyrobili kvalitní produkty. V centru pozornosti této filozofie jsou lidé a jejich potřeby, v případě Pfanner je to chuť, požitek, zdraví a osvěžení. Společnost důsledně dodržuje vysoké standardy kvality u každé úrovně procesu výroby produktu, které jsou zajišťovány kontinuálním sledováním a kontrolou. Při výběru ovoce, jeho zpracování a stáčení nápojů zachová maximální pečlivost.
Inovace, další rozvoj a neustálé zlepšování, jak ve formě nových produktů a nových požitků, tak prostřednictvím optimalizací všeho druhu, jsou podle názoru společnosti projevem aktivně vedené značky. Tato cesta se osvědčuje: Během 160 let získala firma Pfanner důvěru milionů spotřebitelů.













Pfanner Ananas-kokos 25% 1L

Pfanner Broskev 50% 1L

Pfanner Ledový čaj příchuť citron limeta 0,33L

Pfanner Červený pomeranč 10% 0,5L

Pfanner Zelené jablko B,C,E 10% 0,5L

Pfanner Broskev 50% 0,2L

Pfanner Hruška 50% 0,2L

Pfanner Jablko 100% 0,2L

Pfanner Borůvka 20% 0,2L

Pfanner Zelený čaj příchuť citron kaktus 2L

Pfanner Přímo vylisované jablko 100% 2L

Pfanner Multivitamín 50% 2L
S láskou k ovoci
Jméno Pfanner znamená jedna rodina, jeden podnik, jedna značka a jedna filozofie: Pfanner ze sebe vydává to nejlepší, aby z darů přírody vyrobili kvalitní produkty. V centru pozornosti této filozofie jsou lidé a jejich potřeby, v případě Pfanner je to chuť, požitek, zdraví a osvěžení. Společnost důsledně dodržuje vysoké standardy kvality u každé úrovně procesu výroby produktu, které jsou zajišťovány kontinuálním sledováním a kontrolou. Při výběru ovoce, jeho zpracování a stáčení nápojů zachovává maximální pečlivost.
Inovace, další rozvoj a neustálé zlepšování, jak ve formě nových produktů a nových požitků, tak prostřednictvím optimalizací všeho druhu, jsou podle názoru společnosti projevem aktivně vedené značky. Tato cesta se osvědčuje: Během 160 let získala firma Pfanner důvěru milionů spotřebitelů.