Prestiž 01 Chceme být vnímáni jako prestižní společnost. u spotřebitele u zákazníka u zaměstnanců u dodavatelů
Profesionalita 02 Každý ví, co má dělat a dělá to dobře. nastavení správný procesů a postupů jasná komunikace dodržování a kontrola procesů a postupů průběžné vzdělávání - inovace ve všech oblastech a na všech úrovních chceme pružně reagovat na změny vnějšího prostředí, ale nevyužívat příležitosti za každou cenu
Lidé 04 Záleží nám na lidech, se kterými pracujeme. Spotřebitelé ⇒ loajální a spokojení Odběratelé ⇒ dlouhodobé, rovnoprávní partnerské vztahy na všech úrovních Dodavatelé ⇒ budování dlouhodobých korektních vztahů Zaměstnanci ⇒ spokojení, motivovaní Státní správa ⇒ chceme být vnímáni jako důvěryhodná a spolehlivá firma